Utolsó kommentek

  • Susan Copp: I have Mansfield. Great grandson of Csello. In Atlantic Canada, from California. He is a beauti... (2016.05.09. 18:51) Baliházi Cselló
  • én: Szép kutya csak az a baj hogy beteg lett és ma meghalt....:( (2008.07.21. 11:17) Naphegyi Lafaty Bojtor
  • Vukics Ferenc: Tisztelettel és szeretettel várunk a Kurultajra minden ősi fajtával foglalkozó tenyésztőt! A rend... (2008.05.26. 08:03) Kurultaj
  • Maglor: www.indavideo.hu/video/Ki_a_kiraly (2008.05.23. 08:34) Kérdések
  • nagyzs: No ez igen érdekes. Még saját magamra sem emlékeztem pontosan. Akkor megkövetem magam, mégse tőlem... (2008.05.23. 06:59) Kérdések
  • Utolsó 20

"Birényi Tájjelegű Képek..."

2008.04.15. 14:36 Kohári Pisti

Tisztelettel köszöntöm a nézelődőket!A képeket a 2008. április 13.-i Deák Orbán Emlékkiállításon készítettem -amelyiket nem én,végülis azt is én (oldalbordám révén...a minőségért elnézést kérek:).

Jó időben,viszonylag sok komondorral és komondorossal,jó hangulatban telt a nap -legalábbis számomra.Igaz,a helyszínen tudtam meg,hogy a tavalyi évvel ellentétben idén nem jár CAC címmel az emlékkiállítás,tehát egy "tájjellegűre" érkeztek a kutyákkal sokat utazók is -bízunk benne,hogy ők sem bánták meg.Láttunk erős osztályokat,jól és kevésbé jól felkészült felvezetőket,jól,vagy kevésbé jól felkészített kutyákat,árgus szemekkel figyelő "érdeklődőket",sőt,karonülő,vagy éppen egésznap boldogan rohangáló gyerkőcöket!Ja,és kuvaszokat is...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

35 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://balihazikomondor.blog.hu/api/trackback/id/tr5426617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nagylali 2008.04.15. 14:43:31

Na végre, a fórumon reggel óta követelem a képeket, bár szinte teljes az átjárás, azért oda is föltehetnéd. Már csak az eredmények hiányoznak

Baliházi komondor kennel 2008.04.15. 14:53:36

Szia Lali
Egy eredményt tudok, de az sem biztos Almádi-Hársasuti Floki nyert.
Most volt szerencsém nézegetni, én hosszú idó óta, egészen pontosan a Betyár megjelenése óta nem láttam ennyire jó kutyát. Csak hozzá tudom mérni.
Hát megint kihasadt egy, az Erdésztől. Na bummm....pedig az Erdésztől származó többi kutya is majdnem mind ott van az élmezőnybe.

nagylali 2008.04.15. 15:03:28

A Karcsinál van ez a jószág?

Baliházi komondor kennel 2008.04.15. 15:21:54

Igen, a bordra marcipici feltette a képét is. BIS fotóknál áll vele az asszonka.
A kutyát nézze, ne a ...........

nagylali 2008.04.15. 15:30:29

Ejnye már:), de elárulom a találkoztam velük kb 5-6 éve Balatonföldváron, -mi akkor ott is kiállítottunk, ők meg sétálgattak, beszéltem pár szót a Karcsival, tőle volt a haverom kutyája hívatalosan Romi, nekünk "Boglya"- és akkor kicsit jobb volt az idő:)

Baliházi komondor kennel 2008.04.15. 15:47:50

Azért az nem semmi, amit feltett a Pisti, hogy a francba lehet, h a helyszínen derül ki, több mint 40 embernek, h nem egy CAC-ra jöttek, hanem egy tájjelegű kiállításra, nem?
Volt aki 5-6 kutyát is hozott.
Azért a babgulyás finom volt.:-)

Bolda 2008.04.15. 15:48:51

de jó, hogy végre vannak képek és Bolda is rajta van 2-n! :))))
kár, hogy az egyiken fekszik, a másikon meg ül. :) dehát ugye, nem tudtam, hogy fotóznak! :))

Kohári Pisti 2008.04.15. 16:04:27

Bolda!
Nézd át mégegyszer!:)Egyéb óhaj,sóhaj?

Bolda 2008.04.15. 16:09:26

én is azt hittem, hogy CAC lesz, pedig a nevezési lapon semmi ilyesmit nem írtak, hacsak ez nem jelenti azt:
Nevezési osztályok: megegyeznek a CAC kiállítással

Kohári Pisti 2008.04.15. 16:09:51

Nem igazán tudtam eredményekre koncentrálni,azt sem tudom,pontosan milyen "címek",kupák repkedtek,sőt,először is fel kellett fognom,hogy miért megy ki minden kutya a bírálatok után a körből,aztán miért megy be "minden kutya" a körbe... Persze,ez lehet,hogy az én hiányosságom -volt,ma már nem lepne meg...

Annyira emlékszem,hogy a Szentmiklósi Kéktavi Fürtös nyert a Tiszagyöngye Betyár Ciklon előtt,a Tiszagyöngye Betyár Csobi nyert,aztán a Puszták-Népe Szeles nyert Argenítan-Téri Zsófi előtt,majd a Tenyészcsoportban a Tiszagyöngye Betyár Kennel -Ciklon-Szeles-Csobi triója nyert az Almádi-Hársasúti kennel 4 egyedből álló tcsoportja előtt,mely kennel tenyészpárban nyert a Tiszagyöngye Betyár kennel tenyészpárja előtt...huhhh.Szóval,nem tudom,valójában a nézőkön,érdeklődőkön és tapasztalatokat gyűjtőkön kívül nyert-e valaki,csak azt,hogy sok-sok kutyakaja és serleg talált gazdára... Bocs!Enyi maradt meg ebből a részből,de tudnék még mesélni,de ez nem biztos,hogy alkalmas hely a mesék közlésére:)

Baliházi komondor kennel 2008.04.15. 16:10:26

Pisti
A sapkán kívül minden tombolád a kocsiban maradt!

Bolda 2008.04.15. 16:12:17

ugye ezt utólag tetted fel és nem én vagyok a vaksi?

Köszi, tényleg ott van és áll! :)))

Kohári Pisti 2008.04.15. 16:15:39

Zsolt!Otthon rájöttem:)Remélem,találkozunk hamarosan,akkor mindent összeszedek Tőled!(A távozásunk kicsit hirtelen volt,mert az élet úgy hozta.Bocs!)

Kohári Pisti 2008.04.15. 16:17:05

Ugye!Egy ilyen lelkiismeretes handler boldogságáért -úgy gondoltam- ez a minimum,amit megtehetek!!!

Bolda 2008.04.15. 16:19:14

miért milyen meséket akarsz írni?

Bolda 2008.04.15. 16:20:01

:)) mindjárt elpirulok! :))

nagylali 2008.04.15. 16:22:59

CAC nem CAC. Ajánlom mindenkinek olvasgatásra a klubhonlapját. Én is onnan láttam hogy az idén ez a kiállítás nem CAC, az a palóc kupa lesz.

Deák Orbán Emlékkiállítás - 2008. 04. 13.
Palóc Kupa
Speciál CAC kiállítás - 2008. 08. 20.

nagylali 2008.04.15. 16:24:32

Nem HANDLER!!! Felvezető!

Baliházi komondor kennel 2008.04.15. 16:30:40

Igen. IIIIgeeeen?
Én kérdeztem sokaktól , de senki nem tudta!
Gondolom a rendezőkön kívül.
Így végül is mindegy, h az összevetésről is lemaradtam, mert azt nem az osztályok bírálata után csinálták, hanem valamikor a végén egyszerre.
Érdekes szisztéma volt.
Számomra kissé követhetettlen .
De végül is tök mind1. Én elsősorban a TSZ. miatt mentem le. Akkor is mentem volna, ha csak TSZ.-van. De utólag nem bánom, h a pl. a Csépát nem vittem le tök feleslegesen.
Más:
A Palóc kupa alkalmával a Korózs Gábor minden résztvevőt meghívott egy kennel látogatásra.

nagylali 2008.04.15. 16:35:02

Ez igen, ez elegáns.

nagylali 2008.04.15. 16:37:12

bocsánat: gáláns

Zrínyi Kati 2008.04.15. 16:46:53

Köszi Pisti a képeket, és az eredményeket!
Egyet értek Lalival! Tényleg helyük lenne a topickon is!

Tény nagyon jó a Floki. de azért hasadtak ki az Erdésztől sjobbak is mint a Betyár. Bár ő is jó.
Az idén hála az égnek sok a jó kutya. Ez a lényeg!
Sztem a tenyésztők általában tisztában voltak vele, hogy nincs CAC. Elerinte sokan féltek is tőle, hogy nem lesz érdeklődés. Nem véletlenül ment a topickon a nagy rábeszélés, higy minden komondorosnak ott a helye, mert nem a cím a lényeg!
Tisztelet azoknak, akik megtették, higy erre az alkalomra 4-5 kutyát is felkészítettek, beneveztek és felvezettek. Így méltó emléket állítottak Deák Orbánnak,az emlékkiállításnak, megalapozva a létjogosultságát az elkövetkezendő évekre is.Nem hiába dolgoztak a szervezők!
Talán egy öröm kiállítás is ér annyit mint egy Cac. Sőt!

nagylali 2008.04.15. 17:00:18

Még egy dolog érdekelne: a látogatottság. A képeken nem látszik nagy érdeklödő tömeg, voltak nézők? Volt belépőjegy? Ha jól látom valahol az állatkert környékén volt a kiállítás, akkor a nézők szempontjából nem a legszerencsésebb helyszín. Mániám, hogy az ilyen rendezvényt be kéne vinni a belváros legjobban megközelíthető helyére...

Zrínyi Kati 2008.04.15. 18:26:25

Kérdés mi számít tömegnek. Nem egy aug 20 Siófok Aranypartban kell gondolkodni.
Szerintem a háttérben látható tömeg.
Városa válogatja. Van ahol a belvárosban nincs olyan hely ahol meg lehetne szervezni.
Kíváncsi lennék Pakson pl hol rendeznél meg egy ilyet? Kíváncsi lennék ha feltérképezed a terepet mi mellett döntenél?
Én tudom.:))) De az messze nem a belvárosban van, viszont tömeg az lenne.
Egy eszement nagy Cac-ot lehetne szervezni.Kár, hogy még senkinek nem jutott eszébe!
Ez is szervezés, reklám kérdése. Időjárás függvénye is. Nem? De függ a helyi szokásoktól is.
Egyébként az megy el akit érdekel. Ha nem érdekli teheted ahova akarod.

Kohári Pisti 2008.04.16. 08:33:35

Sziasztok!

Teljesen jogos:Felvezető!Elnézést kérek érte.

Mesék?Egyszerűen lehetne részletezni a látottakat:"Láttunk erős osztályokat,jól és kevésbé jól felkészült felvezetőket,jól,vagy kevésbé jól felkészített kutyákat,árgus szemekkel figyelő "érdeklődőket",sőt,karonülő,vagy éppen egésznap boldogan rohangáló gyerkőcöket!Ja,és kuvaszokat is..."

Tömeg?Egyáltalán nem volt tömeg,ezt azért idejében leszögezném.Egy csomó komondoros és családja,ismerőse volt ott,egy-két lézengő érdeklődővel,akik lehet,hogy más fajták ringjétől sétáltak át,vagy csak a jó időben kijöttek az Isten háta mögé... Egy tuti:akármikor mentem az állatkert környékére,oda özönlöttek befelé az emberek -bízzunk benne,hogy a kiállítás után,vagy előtt,vagy közben,de mindenesetre a kiállítás megvolt nekik!

Biztos vagyok benne,hogy az én hibám és a többieké,hogy nem tájékozódtunk rendesen a CAC-nem CAC témáról!

nagylali 2008.04.17. 08:58:29

Kati!
Pakson a gesztenyés melletti sportpályán meg lehetne csinálni, de csak ilyentályt vagy összel. De szerintem Paks kisváros ehhez, mint ahogy Berény is relatív kicsi. Az ilyen nem tétremenő rendezvénynek a fajta népszerűsítését kellene szolgálnia. A létszámot, a képeket, és a nevezett kutyákat látva a Deák Orbán szolgálta volna is, egy 80-100 ezres nagyvárosban, megfelelő reklámmal.

Clán 2008.04.17. 19:15:45

Sziasztok ! Nekem tetszett a komondor kiállítás , tényleg sok szép kutyát lehetett látni !

Clán 2008.04.17. 19:48:13

Nekem tetszett a kanod , tényleg semmi gond az idegrendszerével , szerencsére jó kezekbe került . Sok sikert hozzá ! Láttam a videót is , tetszett !

Clán 2008.04.18. 08:10:14

Szia ! A kuvaszos forumon láttam , amikor a csibészt körbekapták a komik !

Baliházi komondor kennel 2008.04.18. 12:51:31

Szia
Aha, és ha szabad megkérdeznem, azonkívül, h tetszet, szakmai szempotból, mi a véleményed. Mint pulis is érdekel a vélemnyed, mint kutyás ember. Mert lehetnek olyan meglátásaid amik nekem nem. Igaz rövid video, sokat nem is látni rajta, azért ha van valami írd le.

Zrínyi Kati 2008.04.18. 21:16:48

Lali! Majdnem nyertél, de nem az ASe pályán. Kinn az Ürgemezőn.Jó nagy köröket lehetne csinálni, és nem kellene bérleti díjat fizetni az ASe nak.Csak a felmerülő közüzemi és takarítási költségeket.
Gondolom Nem ok nélkül van Jászberényben az emlékkiállítás Nyílván a névadóhoz kötződik.
Én CAC-ot írtam. Az meg nagyobb esemény. Hidd el ha rendezvény van Pakson akkor tömeeg is. Nem csak a városból.

Hádész 2008.04.22. 19:12:32

Május 10-11. lesz kutyakiállítás VÉGRE Budapesten. Biztos kint leszek. Kint lesztek a kutyákkal, mert szívesen megnézném őket élőben is. A menyasszonyom például még soha sem simogatott komondort, és fél a szőrétől.
Engem igazából a pásztorkutyák, azon belül pedig a komondorok fognak érdekelni.

Baliházi komondor kennel 2008.04.22. 21:49:57

Nem. Nagyon nem szeretem a BP. kiállítást. Túl nagy a tömeg. De bármikor eljöhetsz megnézni, vagy beszélgetni róluk. Itthon élőben azért másak. "Munkaruhában" is meg kell őket nézni.
süti beállítások módosítása