Utolsó kommentek

  • Susan Copp: I have Mansfield. Great grandson of Csello. In Atlantic Canada, from California. He is a beauti... (2016.05.09. 18:51) Baliházi Cselló
  • én: Szép kutya csak az a baj hogy beteg lett és ma meghalt....:( (2008.07.21. 11:17) Naphegyi Lafaty Bojtor
  • Vukics Ferenc: Tisztelettel és szeretettel várunk a Kurultajra minden ősi fajtával foglalkozó tenyésztőt! A rend... (2008.05.26. 08:03) Kurultaj
  • Maglor: www.indavideo.hu/video/Ki_a_kiraly (2008.05.23. 08:34) Kérdések
  • nagyzs: No ez igen érdekes. Még saját magamra sem emlékeztem pontosan. Akkor megkövetem magam, mégse tőlem... (2008.05.23. 06:59) Kérdések
  • Utolsó 20

Baliházi Cselló

2008.01.15. 17:08 Baliházi komondor kennel

Baliházi Cselló

Apja: Karcagpusztai Erős
Anyja: Mátyás Király Udvari Jegyes

Ahogy igértem, kaptam pár képet Csellóról.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://balihazikomondor.blog.hu/api/trackback/id/tr97298585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zrínyi Katalin 2008.01.15. 17:34:04

Sziasztok!
Ehhez hozzá lehet szólni?
Nagyon szép a bundája. Kecses a mozgása, és roppant kiegyensúlyozottnak tűnik.

Mit lehet, és kell tudni Csellóról?

Kati

Baliházi komondor kennel 2008.01.15. 17:47:13

Csépa testvére.
Ő volt az a kutya, aki 1 évesen visszakerült hozzám, mert gazdái, állítólag nem bírtak vele, vadnak, és harapósnak lett beállítva. Kissé el is volt hanyagolva a szőre.
A többit majd később.

nagylali 2008.01.15. 18:08:40

Ez az a szőr, ami az én véleményem szerint az igazi komondorszőr, szerintem a zsinóros túl finommá teszi a megjelenését...

Baliházi komondor kennel 2008.01.15. 18:41:20

Volt gazdája azt mondta, szar , mert nem öntisztuló. Azt mondta, higyem el a kutya olyan vad, kezelhetetlen , hogy nem lehet még pórázon vezetni sem.
Nem tudták betenni az autóba, én mentem érte.
Első szóra beszállt.
Azt mondták széttépi a westit. Itt 2 bisonka van, de nem bántotta őket.
Amikor eljöttek érte, de csak inkább azért, h közöljék nem viszik vissza, a kutya oda se ment hozzájuk.
A mostani gazdájuknál nincs egy hónapja. Sztem a képek önmagukért beszélnek.

nagylali 2008.01.15. 18:46:13

A kutya a képen nagyon tetszik, egyből azt néztem milyen párosításból van:) Tisza-Erős:(

Baliházi komondor kennel 2008.01.15. 18:49:53

Hát igen, és majd idén kezdem hozni Csépa lányát, Hunyort. Az is nagyon jó, és talán hasonló szőre lesz, mint Hubának, és az meg ugye VHCS-Csépa:(
Mellesleg azt mondom, ez volt az eddigi legjobb almunk.

Zrínyi katalin 2008.01.15. 20:18:36

Köszi Zsolti, így már emlékszem!
a képeken nem tűnik a gazdi számára kezelhetetlennek. Sőt!
de nem való akárkinek. nem szerették. nyilván a westyhez voltak szokva, talán úgy is akarták kezelni.
Szerencsés, hogy nem kelett ott maradnia.Kár lett volna a fajta szempontjából is ha elveszik.

A szőr.
Rajta teszik nagyon. Kutyája válogatja melyiknek mi áll jól.Biztosan valahol adja is magát.
A túl vékony zsinóros nem tetszik nekem sem. de zsinórosban is vannak nagyon szépek.
van kutya amelyiken is- is és mégis szép.
Nekem azért teszik a komondor, mert mind más és más, bár első pillanatban egyformának tűnnek, de azután megtanulja az ember szeme meglátni bennük az egyedit. Mert mind az.

Susan Copp 2016.05.09. 18:51:35

I have Mansfield. Great grandson of Csello. In Atlantic Canada, from California. He is a beautiful big boy. I am glad to have 1 of your blood line.
süti beállítások módosítása