Utolsó kommentek

  • Susan Copp: I have Mansfield. Great grandson of Csello. In Atlantic Canada, from California. He is a beauti... (2016.05.09. 18:51) Baliházi Cselló
  • én: Szép kutya csak az a baj hogy beteg lett és ma meghalt....:( (2008.07.21. 11:17) Naphegyi Lafaty Bojtor
  • Vukics Ferenc: Tisztelettel és szeretettel várunk a Kurultajra minden ősi fajtával foglalkozó tenyésztőt! A rend... (2008.05.26. 08:03) Kurultaj
  • Maglor: www.indavideo.hu/video/Ki_a_kiraly (2008.05.23. 08:34) Kérdések
  • nagyzs: No ez igen érdekes. Még saját magamra sem emlékeztem pontosan. Akkor megkövetem magam, mégse tőlem... (2008.05.23. 06:59) Kérdések
  • Utolsó 20

Képek

2008.04.21. 12:27 Baliházi komondor kennel

Ezeket még tegnap lövöldöztem, csak nem volt időm mind feltenni.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://balihazikomondor.blog.hu/api/trackback/id/tr45435232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zrínyi Kati 2008.04.21. 17:43:03

Nagyon arik. Mág jó , hogy Gina fekete, így azt fel tudom ismerni.:)) Engem legjobban Edina receptje érdekelne!:)) Nagyon jól néz ki!

Hádész 2008.04.21. 17:59:51

Szépek a kutyák nagyon, és látszi rajtuk, hogy boldogok is. Gratulálok hozzájuk!
Egy kérdésem lenne, a szakirodalom két féle szőrtípust említ, a zsinórosat és a szalagos nemezest. A fajtán belül tényleg elkülönül?

Úgy tudom, hogy kölyökkorban selymes és zsinóros, de utánna 1.5-2 éves kortól alakul ki a végleges szőrtakaró. Minden kominál ugyanolyan lesz, és csak kozmetikával lehet befolyásolni?

Baliházi komondor kennel 2008.04.21. 20:35:11

Tulajdinképpen igazi zsinóros szőr ritka. Azt inkább a nemezes szőrtípus vékonyra tépett változata. Ha hagyom teljesen összeáll. Nekem van egy zsinoros kutyám, a Tisza neki nem kell szétszedni zsinorosra ő olyan, de azért mert kevés az aljszőre. Ami viszont nem jó. A kívánatos,és szerintem az igazi komondor szőr a szallagos. Sztem ez a legszebb. De izlések és pofonok kérdése.
A bátorságpróbára visszakanyarodva. Nem álltam a kutyák mögött. Az a kutya rossz, amelyik egyértelműen félelmet mutat, és elszalad. Mondják volt ilyen.
Nálunk egy pici + hiányzott, h harapjanak. Látszott (legalábbis nekem), h néha azért mitha,....és az utolsó pillanatban stop....
harapniuk kellett volna!!!!!!! Bárki bármit mondjon. Bármilyen magyarázatot adjon. Legalább egyszer. De, ha ez egy tenyészszemle keretén belül zajlott volna, ahol az idegrendszert nézik, akkor egyértelmű, h megfeleltek volna!

Clán 2008.04.21. 21:28:45

Pici + hiányzott, hogy harapjonak , szerintem nem sok kellene , hogy harapjonak , egyszer kétszer meg kéne ismételni a csibészelést ! Szépen támadtak a videón ! - csak még nyersek .

Hádész 2008.04.22. 13:41:33

Köszönöm az infót. Nekem a zsinóros jobban tetszik, de ez az én véleményem. Majd vékonyabbra tépkedjük.
Úgy láttam érden van egy szaki hölgy, szerintem nála vendégek leszünk. A próbára visszatérve én meg voltam elégedve a teljesítményükkel, nekem is csak a harapás hiányzott. Bár csibész legyen a talpán akit ( azt hiszem 4-en voltak) komondor megtámad és meg is harap. Köszönöm, hogy ebben igazat adsz. Én azért senkinek nem javasolnám, hogy hozzátok bemenjen a gazda engedélye nélkül. :)
süti beállítások módosítása