Utolsó kommentek

  • Susan Copp: I have Mansfield. Great grandson of Csello. In Atlantic Canada, from California. He is a beauti... (2016.05.09. 18:51) Baliházi Cselló
  • én: Szép kutya csak az a baj hogy beteg lett és ma meghalt....:( (2008.07.21. 11:17) Naphegyi Lafaty Bojtor
  • Vukics Ferenc: Tisztelettel és szeretettel várunk a Kurultajra minden ősi fajtával foglalkozó tenyésztőt! A rend... (2008.05.26. 08:03) Kurultaj
  • Maglor: www.indavideo.hu/video/Ki_a_kiraly (2008.05.23. 08:34) Kérdések
  • nagyzs: No ez igen érdekes. Még saját magamra sem emlékeztem pontosan. Akkor megkövetem magam, mégse tőlem... (2008.05.23. 06:59) Kérdések
  • Utolsó 20

S.O.S.

2008.04.03. 09:43 Baliházi komondor kennel

S O S
Válás...költözés miatt /kertes házból két kis lakás lett/ el akarnak altatni egy 10 éves komondor szukát. hetek óta kerestek gazdit, de senki nem vállalta be.
Állatorvos hívott, hogy szóltak neki.
Szegény, szegény kis öregasszony...utolsó pár évében nem lehet nyugalomban...meg kell halnia felelőtlen emberek miatt.
Nem tudjátok bevállalni?
Macskakompatibilis.
Szép, ápolt szőre van...földig érő...
Két napot kaptunk...a kutya meg én.
20/9577-181

S O S

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://balihazikomondor.blog.hu/api/trackback/id/tr16409007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bolda 2008.04.03. 11:22:44

legfrissebb infóm szerint van már rá egy jelentkező, de biztos csak akkor lesz, ha a kutya is elfogadja.

minden használható jó tanácsot szívesen veszek és továbbítok a fenti elérhetőségre. pl azt is amit Maglódnál (remélem nem kevertem a kutyákat) alkalmaztatok. :)

Baliházi komondor kennel 2008.04.03. 12:40:03

Maglód esetében a következő volt.
A Tóni már az elhozatal elötti napon nem adott enno a kutyának, itt is csak este kapott. A kezembe volt a tál, látta, érezte, h ott a kaja (marha hús volt).
Éhes volt, megvártam míg odajött hozzám, és kérte a kaját. Kézből etettem meg. Azóta is az első falatokat még kézből kapja, de már nem éhes.
Látni kéne a kutyát mit művel itt, minden konfliktus abból adódik, h senkit nem hajlandó a közelembe engedni.

Bolda 2008.04.03. 13:32:54

Na ez ismerős!
Hajdú is borzasztóan féltékeny. És persze tudja, hogy nem szabad verekednie féltékenységből ezért azt csinálja hogy odafurakszik közénk és Bolda, (vagy a másik kutya) közé. Ha ez sem elég akkor elkapja a kezünket finoman.
de ha bemegyünk a házba, akkor jön a megtorlás. Így aztán az első simogatás, meg az utolsó az övé. akkor nincs baj. Fene se érti ezeket a pasikat. :)

Baliházi komondor kennel 2008.04.03. 13:54:40

Cafkával csak akkor játszhatok, és csak akkor kedveskedhetek neki, ha Maglód nem látja. El kell zárnom, mert különben utána megtorolja.

Bolda 2008.04.03. 13:57:45

azt gondoltam csak Hajdú ilyen infantilis, de ezek szerint nem.
ha elkezd verekedni -féltékenységből- akkor mindig azzal fenyegetem, hogy kiheréltetem, de nem hisz nekem. :)
ha okkal verekszik (ilyen is van mert Bolda sokszor cukkolja, idegesíti szándékosan, vagy megpróbálja ellopni a kajáját), akkor nem szólok rá, intézkedjen. Nagy sérülések eddig nem történtek - bár most van Bolda orrnyergén is egy szép seb, de csak hámsérülés, nem komoly.

Bacsane Csiki Judit 2008.04.04. 22:24:58

Szeretnék érdeklődni, hogy szegény 10éves hölgy komondor megvan-e még? Sikerült-e gazdit találni. Esetleg érdekelne minket, ha elfogadja a Labrador Bukinkat, és a két cicust, és a pónit, no és a 7 éves kisfiúnkat....persze meg a család többi tagját. Üdvözlettel Bacsa Judit

Baliházi komondor kennel 2008.04.05. 08:37:59

Judit
fel kellene hívni azt a telefonszámot, ami ott olvasható. Én csak betettem ezt máshonnan, többet én se tudok róla.
NZS

Julcsi 2008.04.07. 03:41:50

Szia Bolda!
Mi van azzal,aki erre a kutyára jelentkezett hozzád?
Ha Bacsa Juditnak sem kellene,lehet,h tudok vk-t...Ő a múltkori,kézzel írt szórólapjaimra jelentkezett; régi komondoros,aki a fiatal kant a 75éve miatt nem akarta vállalni...(de ajánlotta egy vidéki barátjának...)

Bolda 2008.04.07. 11:19:54

Szia Judit!

a 10 éves szukára már van jelentkező, de fiatalabb szukát tudok neked ajánlani, ami szintén gazdára vár.
Itt nem tudok neked privát üzenetet és képet küldeni ezért kérlek, hogy keress meg az orsi1026@hotmail.com-on vagy telefonon a 30/6455382 számon.

Orsi
süti beállítások módosítása