Utolsó kommentek

  • Susan Copp: I have Mansfield. Great grandson of Csello. In Atlantic Canada, from California. He is a beauti... (2016.05.09. 18:51) Baliházi Cselló
  • én: Szép kutya csak az a baj hogy beteg lett és ma meghalt....:( (2008.07.21. 11:17) Naphegyi Lafaty Bojtor
  • Vukics Ferenc: Tisztelettel és szeretettel várunk a Kurultajra minden ősi fajtával foglalkozó tenyésztőt! A rend... (2008.05.26. 08:03) Kurultaj
  • Maglor: www.indavideo.hu/video/Ki_a_kiraly (2008.05.23. 08:34) Kérdések
  • nagyzs: No ez igen érdekes. Még saját magamra sem emlékeztem pontosan. Akkor megkövetem magam, mégse tőlem... (2008.05.23. 06:59) Kérdések
  • Utolsó 20

2008 klubvacsora

2008.03.30. 00:34 Baliházi komondor kennel

Na kérem, nem fűzök hozzá kommentet, ennyi képhez nem is tudnék. a komondor Klub 2008- as klubvacsorájáról készültek, remélem annyira nem rosszak, h külön kérésre törlnöm kelljen valamelyiket:-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://balihazikomondor.blog.hu/api/trackback/id/tr18402747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bolda · http://7torpe.lapja.net 2008.03.31. 08:33:19

Szia Zsolt!

Jók lettek a képek. Kicsit félve néztem végig, de szerencsére csak 2-3 képen vagyok rajta és azokon is csak messziről. :))))

Gratulálok ahhoz a képhez, ahol a kis örökmozgó gyalogkakukk az asztal alatt látható. Talán te voltál az egyetlen akinek sikerült őt lencsevégre kapnia, miközben ő menekülőre fogta. :) (azok a képek nem számítanak, ahol nem vette észre, hogy forózzák)

Orsi

Baliházi komondor kennel 2008.03.31. 10:00:39

Szia
Én nagyon örülök, h ott voltál, csak nem tudom, h melyik vagy. Mert, h még nem találkoztunk. Vagy Igen?
Akkor bocsi, de nem tudtalak belőni.

Bolda · http://7torpe.lapja.net 2008.03.31. 10:29:19

Igen, mert nem mertem odamenni hozzád (sem) bemutatkozni, mert én egy ilyen nyúlbéla vagyok ám. :)

Fura volt, hogy én olyan sokmindenkit "ismertem" a társaságból, engem viszont szinte senki.

lentről a 10-10. képen látszik a hátam. :))

Kohari Pisti 2008.03.31. 10:56:59

Szia Orsi!
Most aztán rendben vagyunk:ott voltál úgy,hogy "nem is voltál ott" -legalábbis többünk számára...,legalábbis én nem tudtam,melyik tag vagy.Kár,hogy nem beszélgettünk.

Bolda · http://7torpe.lapja.net 2008.03.31. 11:00:14

látszom én szemből is, csak így egyszerűbb volt elmondani,hogy melyik vagyok a tömegből. :)

Bolda · http://7torpe.lapja.net 2008.03.31. 11:09:12

Ha nem állsz fel és nem mutatkozol be, akkor én sem tudtam volna, hogy ott voltál. :))

Én voltam a titkos megfigyelő és jelentettem az ott nem lévőknek. :))
na jó, nem viccelődök, mert így indulnak a pletykák és a végén sosem mosom le magamról.

az a helyzet, hogy nem gondoltam, hogy vagyok annyira érdekes számotokra, hogy ne égjek, mikor odamegyek hozzátok.

Mindig ilyen vagyok, ha egy olyan társaságba csöppenek, ahol már mindenki, mindenkit ismer, engem meg senki. Pedig Karim mondta, hogy miért nem megyek oda hozzátok....

Kohari Pisti 2008.03.31. 11:27:59

Orsi!Előttem még ember nem égett attól,hogy vállalta Önmagát.Ez nagy valószínűsíggel a Te esetedben sem lett volna másképp.Na,küld el nekem de nagyon gyorsan,hogy melyik "Béla" voltál Te és volt a "Karid"!!!:)Ne maradjon bennem (mégtöbb)hiányérzet a Közgyűléssel kapcsolatban.Köszi!

nagylali 2008.03.31. 20:34:14

Zsolt! A képek jók, de egy kicsit intenzívebb zoomhasználat kellett volna itt-ott:)

Baliházi komondor kennel 2008.03.31. 20:45:39

Igen, de ezek kicsinyített képek (800X600) az eredeti az asszem 7 mpx-es. Tehát itthon is tudok zoomolgatni elég rendesen.:-)

Kapitány Hajni(Fésűs) 2008.04.01. 18:47:24

Szia Zsolt!A képek nagyon jók!(Bogi nagyon tetszik saját magának!:-)))
Szia Orsi!
Én tudom, hogy ki vagy!:-)))Még beszélgettünk is!!!
Nagyon szép dolog, amit a kitett komondorokkal tesztek!Minden elismerésem!!!
Örülök, hogy megismertelek benneteket.
Szió
Hajni

Bolda 2008.04.03. 16:22:10

Szia Hajni,
én is tudom, hogy ki vagy. :))

sajnos nagyon sokmindent nem tudunk tenni (bár többet tehetnénk), de próbálkozunk. :)

remélem kiállításokon még találkozunk (a következő vacsiig)

Orsi

Zrínyi Kati 2008.04.03. 19:15:06

Orsi! Sikerült flizgatnod a fiúkat!:))) Sokáig úgy sem maradsz inkognitóban:)) Tényleg oda kellett volna menned!Legalább 1 valakihez, akkor már gördül a kő tovább.
Karcsika látom jól érzete magát ott is!:))
Érdekes, a képek alapján egy kedélyes jó összejövetelnek tűnik, ahol minden a legnagyobb rendben van.
Elnézve a képeket, produkál az élet fura dolgokat.Szerencsére sikerült mindenkinek a pókerarc.

Nagy Laliiiiii!! Nem is Te lennél!:)))))))))))) Vajon melyik képre is gondoltál?:)))

A kupák viszont szépek! Ez azért méltóbb egy klubsztárhoz, mit egy gyertyatartó.

Bolda 2008.04.04. 14:34:17

Most mit mondjak... így kell reklámozni. :))
most, hogy már mindenki kíváncsi rám, így előjöhetek a háttérből. :))))

és akkor csak 1 valakihez fogok odamenni, és ő majd eldicsekedik a többieknek, hogy ő már tudja, hogy ki vagyok és már személyesen is találkoztunk és akkor beindul a láncreakció.... titokban fog minden zajlani a háttérben, mert az mindig sokkal izgalmasabb és mindenkinek érdekesebb, hogy már ő is elmondhatja, hogy látott, de ez titok így nem mondhatja tovább.... :))

na jó, abbahagyom, nem vagyok én olyan nagy sztár.
süti beállítások módosítása