Utolsó kommentek

  • Susan Copp: I have Mansfield. Great grandson of Csello. In Atlantic Canada, from California. He is a beauti... (2016.05.09. 18:51) Baliházi Cselló
  • én: Szép kutya csak az a baj hogy beteg lett és ma meghalt....:( (2008.07.21. 11:17) Naphegyi Lafaty Bojtor
  • Vukics Ferenc: Tisztelettel és szeretettel várunk a Kurultajra minden ősi fajtával foglalkozó tenyésztőt! A rend... (2008.05.26. 08:03) Kurultaj
  • Maglor: www.indavideo.hu/video/Ki_a_kiraly (2008.05.23. 08:34) Kérdések
  • nagyzs: No ez igen érdekes. Még saját magamra sem emlékeztem pontosan. Akkor megkövetem magam, mégse tőlem... (2008.05.23. 06:59) Kérdések
  • Utolsó 20

Husi puszi - szia mama megjöttél!

2008.02.26. 13:25 Baliházi komondor kennel

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://balihazikomondor.blog.hu/api/trackback/id/tr94355110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kohári Pisti 2008.02.26. 13:50:33

Sziasztok!
Üdvözöljük itthon Edinát!Számíthatunk egy élmény beszámolóra,tapasztalat megosztásra?

Basszus Zsolt ez a Husi?Hihetetlen.Egy kan kutya ekkora.Tudom,hogy nem régen fotóztad a kutyákat,de tehetnél fel pár Husis képet,csak róla -tudod,hogy Solt óta meglátni és megszeretni volt...

Baliházi komondor kennel 2008.02.26. 14:11:27

Szia
Sajnos azt biztos nem lesz.
Rengeteg a dolgunk, nem is nagyon leszünk itthon a héten, pesti meneteink vannak.
Nincs ideje írni, meg nem is nagyon szeret. Be kell érni ennyivel.
De a klubvacsora jó alkalom lehet, egy kis beszélgetésre.
Husi halad a rangsorban előre, tegnap egy nagy akadályt vett, legalábbis nekem úgy tünt, legyűrte a Csépát.
Na ez a legyűrés, ez úgy ment, h szó szerint a földbe döngölte.
Aggódtam is,de nem történ sérülés.
A Tiszán már régebben túl jutott.
Az anyjával pedig nem kekeckedik.
Némi szőr, úgy két tenyérnyi, megint a földön végezte, ezért nem hiszem, h ki tudom vinni versenyre.

Zrínyi Kati 2008.02.28. 17:22:35

Pisti! Az hagyjám, hogy egy kan! de ha Husira gondoilsz ő szuka!:)))
Jól néznek ki a lányok a képen, mi?:)))

Kohári Pisti 2008.03.03. 09:57:40

Szia Kati!Rá gondolok és tudok róla,éppen ezért írtam...talán,nem derült ki a "hangsúlyomból".

Úgy gondolom,az elmúlt év,2007 kiemelkedő tenyésztői eredménye Husi,ami a szukákat illeti,legalábbis azon tenyésztők körében,akik a méretre rámennek -most minden negatív előjel nélkül mondom ezt,így ne értse félre senki.

Persze az,hogy ez a látható eredmény -méretei,arányossága,jó mozgása- sikerré érik-e,mármint kiállítási sikerré,az már nagyon szubjektív,hiszen egy ilyen méretű szukára rá lehet sütni,hogy "kanos"-ahogy az tuttommal már meg is történt- ugyanakkor az említett erényei ki is emelhetők:nézőpont,vagy hitvallás,elv,esetleg "érdekbírálás" kérdése az egész.

Úgy gondolom,Zsolt minden hivatalos bírói vélemény nélkül pontosan tudja majd mérlegelni,milyen tenyészértékel is bír Husi!

Mindestre én gratulálok hozzá -ahogy ezt már párszor megtettem:legelőször éppen akkor,amikor megláttam és beleszerettem,annak ellenére,hogy nem vagyok méretmániás,azonban Husi nagyon "egyben van",azaz a fenti pozitívumok jellemzők rá!

Baliházi komondor kennel 2008.03.03. 14:43:40

Szia Pisti
Köszönöm szépen, Husi nevében is, az elismerő szavakat. örülök, h tetszik neked, de azért tisztába kell lenni vele, minden kutyusnak vannak hibái, így Husinak is. Úgyhogy, még sokat kell tenni, kisérletezni, h olyan kutyám legyen amilyent elképzeltem magamnak.
Husi messze van ettől.
Különben nem lenne értelme tovább keresgélni.
NZS

Kohári Pisti 2008.03.03. 15:02:49

Szia Zsolt!

Én éppen fél éve nem láttam Husit,ami alatt szinte felnőtt,de nme hiszem,hogy a korábbi erényeiből sokat vesztett volna.Annak csak örülni tudok,hogy nem akasztod szögre a stoplist,hogy végeztél...:) Tökéletes egyed nincs,így komondorban sincs,nem is lesz -ez egyértelmű.

Én csak jó egészséget tudok kívánni Nektek a további "kíséreletezéshez"!

Baliházi komondor kennel 2008.03.03. 16:48:31

Na igen, az a fél év az bizony hosszú idő.
Kecskeméten? Ha jól emlékszem, akkor olyan 75 körül volt, és mindig mondom, de sokan nem értenek egyet vele, a 75 centi körüli komondor mutat a legjobban.
Husi most 79-80, nem tudom pontosan mert már nem mérem, mert mindig csak szőrnyűlködöm, h hova nő még. Kicsit olyan mint egy kosaras bige. Jön mint atom, tör-zúz, ha megindul, de már nem olyan arányos, nem olyan kompakt. Igaz most a szőre is felemás, abban a korban van, h még bármi lehet.
De mindene megvan, egy jó kompakt kant kellene csak találnom neki.
süti beállítások módosítása