Utolsó kommentek

  • Susan Copp: I have Mansfield. Great grandson of Csello. In Atlantic Canada, from California. He is a beauti... (2016.05.09. 18:51) Baliházi Cselló
  • én: Szép kutya csak az a baj hogy beteg lett és ma meghalt....:( (2008.07.21. 11:17) Naphegyi Lafaty Bojtor
  • Vukics Ferenc: Tisztelettel és szeretettel várunk a Kurultajra minden ősi fajtával foglalkozó tenyésztőt! A rend... (2008.05.26. 08:03) Kurultaj
  • Maglor: www.indavideo.hu/video/Ki_a_kiraly (2008.05.23. 08:34) Kérdések
  • nagyzs: No ez igen érdekes. Még saját magamra sem emlékeztem pontosan. Akkor megkövetem magam, mégse tőlem... (2008.05.23. 06:59) Kérdések
  • Utolsó 20

Galamb

2007.06.29. 12:45 Baliházi komondor kennel

Na, lassan belejövök a dologba. :-)

Februárban született a "G" almunk. Nemrég látogattam meg az egyszem fiút, aki Diósdon lakik, nem messze tőlünk.

Előzőleg már róla is feltöltöttem a képeit a képtáramba, egyszerűbb tehát a linket bemásolnom ahol megnézhető.

Galamb amúgy 57 centi magas, most tehát 4 hónapos.

http://s173.photobucket.com/albums/w75/Balihazikomondor/kutyaink%20gazdiknal/G%20alom/Galamb/0627/?start=all

Szép sötét szemei vannak, és hosszú farka. Ami jó egy komondornál.

NZS

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://balihazikomondor.blog.hu/api/trackback/id/tr23108370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ballai jozsef marosvasarhely romania (erdely) 2008.01.16. 20:42:51

udvozlom erdelybol!regen mar beszeltunk telefonon de v okok miat nem ertem el oda,idohoz voltam kotve es tavoltsag miat nem volt alkamas az ut irany.elnezest a kelemetlen hejzetert.erdelyben is vannak szep komondorok!tisztelettel ballai jozsef

Baliházi komondor kennel 2008.01.16. 21:02:48

Kedves József
Ha tud, küldjön képeket, sztem sokan kíváncsiak lennének, milyen az ottani állomány.
Üdvözlettel: Nagy Zsolt.
süti beállítások módosítása