Utolsó kommentek

  • Susan Copp: I have Mansfield. Great grandson of Csello. In Atlantic Canada, from California. He is a beauti... (2016.05.09. 18:51) Baliházi Cselló
  • én: Szép kutya csak az a baj hogy beteg lett és ma meghalt....:( (2008.07.21. 11:17) Naphegyi Lafaty Bojtor
  • Vukics Ferenc: Tisztelettel és szeretettel várunk a Kurultajra minden ősi fajtával foglalkozó tenyésztőt! A rend... (2008.05.26. 08:03) Kurultaj
  • Maglor: www.indavideo.hu/video/Ki_a_kiraly (2008.05.23. 08:34) Kérdések
  • nagyzs: No ez igen érdekes. Még saját magamra sem emlékeztem pontosan. Akkor megkövetem magam, mégse tőlem... (2008.05.23. 06:59) Kérdések
  • Utolsó 20

Viharsarok Puszta Edina

2008.03.27. 17:44 Baliházi komondor kennel

Viharsarok Puszta Edina
Baliházi Cselló (HD-A) - ICH.-HCH.-HSCH Viharsarok Puszta Fanni

Csellóról már eset szó ezen blogon is, meg máshol is. Történetét most külön nem írom le. A lényeg, h Cselló már Németorságban él, Csépát kivéve ebből a vonalból nem maradt az országban. Ezért is Karcsinak már a születésük után jeleztem, h amennyiben lesz egy szép szuka szeretnék venni egyet. Fanni sem fiatal már. Ismerve Cselló jó tulajdonságait, gondolom ez nem meglepő. Mivel azonban időközben Cafkát is megvettem, amit akkor még nem terveztem,  kissé össze kellett húzni magunkat. Azonban mindenképpen szerettem volna ebből a vonalból is egy kutyát.
Több napi vajúdás után kitaláltam, mi lehetne nekünk a legjobb megoldás. Remélem tényleg a lehető legjobbat sikerült meglépnem.
Felhívtam Tündit, és sikerült megegyeznünk, lévén Cselló hátterébe az Ő kutyái is benne vannak. Így ez a kutya kicsit mindkettőnké lesz. Egyezségünk értelmében, én megvettem Karcsitól Edinát, és Tündi fogja nevelni, kiállításra vinni. Első almából pedig 2 kiskutyát fogok kapni.
Addigra remélem az elhelyezésük is megoldott lesz.
Edina egyébként egy nagyon jó agyu kutyának tűnik. Ma hoztuk haza, és amint a képeken látható, az első perctől fogva, könnyedén beilleszkedett az új környezetbe, mitöbb igen kezdeményezőnek tűnt.
nem ilyedezett, megse rezzent az új zajoktól, Tündi kisfiával pedig azonnal kapcsolatot teremtett. Ahogy pedig az öreg már kissé morcos Ellával való kapcsolat felvételt kezdeményezte azt látni kellett volna. Én igyekeztem képekben megörökíteni az eseményt.

A megérkezés pillanatai

Ismerkedés Ellával, itt még kézből. Ki tudja előre mi lesz.

Aztán pár perc múlva már irány felfedezni a területet.

és a hasonszűrüeket

Aztán pihi az újdonsült potanyával

Nem akarom belemagyarázni, de vélek felfedezni némi hasonlóságot a két kutya között.
Aki nem tudná, Edina nagyapja, Ella alomtestvére volt, tehát rokoni szálak fűzik őket egymáshoz.
Ezért gondolom, h nem alaptalan a meglátásom.

plussz képek

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Meg kell mondjam kicsit vérzik a szívem, h Edinát nem tudom most itt tartani nálunk, mert nagyon jó kutya lesz. De jó helyen van, és bízom benne, meg fogjuk tudni valósítani vele (is) hosszabb távú tenyésztési céljainkat.

 

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://balihazikomondor.blog.hu/api/trackback/id/tr42399383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Betyár 2008.03.27. 18:25:41

A jövő nagy reménysége 2

Betyár 2008.03.27. 19:08:37

Naná Bátyus

Bolda · http://7torpe.lapja.net 2008.03.27. 20:11:55

Zsolt,
ilyenkor azt is előre kikötitek, hogy melyik kannal lesz befedezve? Vagy az majd a jövő zenéje?

Baliházi komondor kennel 2008.03.27. 20:23:14

Ezt én teljesen feleslegesnek tartom egy 8 hetes kölyöknél. vagyok olyan viszonyba a Tündivel, h meg fogjuk beszélni a dolgot, de azt, h melyik kan lesz jó hozzá ebben a korban nem lehet eldönteni.
A Tündinek jó szeme van hozzá, amenyiben talál Maglódnál jobban illő kant a kutyához én biztosan nem fogom azt mondani, h ne! mert ez enyémet jobbnak gondolom. De más oknál fogva azért jobban jár Maglóddal, a fedezésért így nem kell külön fizetnie. Ja és jelen esetben még azt se tudjuk Maglód fog-e fedezni, és milyen kölyköket produkál.
Nem jó ezt előre kikötni, de a Tündi látta ma Maglódot, tetszet neki. Ő dönt!

Baliházi komondor kennel 2008.03.28. 10:20:10

Pár év és a Karcagpusztai kutyák törzskönyvén is megjelenik a Baliházi név.
Csináltam egy alomtervet Maglód - Edina.
Nem nézne ki rosszul.
süti beállítások módosítása