Utolsó kommentek

  • Susan Copp: I have Mansfield. Great grandson of Csello. In Atlantic Canada, from California. He is a beauti... (2016.05.09. 18:51) Baliházi Cselló
  • én: Szép kutya csak az a baj hogy beteg lett és ma meghalt....:( (2008.07.21. 11:17) Naphegyi Lafaty Bojtor
  • Vukics Ferenc: Tisztelettel és szeretettel várunk a Kurultajra minden ősi fajtával foglalkozó tenyésztőt! A rend... (2008.05.26. 08:03) Kurultaj
  • Maglor: www.indavideo.hu/video/Ki_a_kiraly (2008.05.23. 08:34) Kérdések
  • nagyzs: No ez igen érdekes. Még saját magamra sem emlékeztem pontosan. Akkor megkövetem magam, mégse tőlem... (2008.05.23. 06:59) Kérdések
  • Utolsó 20

Mátyás Király Udvari Bátor

2008.03.22. 20:18 Baliházi komondor kennel

A mai nap a Mátyás Király Udvari Kennelben jártam.
Jó pár képet csináltam, most szép sorba ezek jönnek.

1. Mátyás Király Udvari Bátor
Tégláshegyi Róna - Torda-Aranyos Minka

Ő azért lényeges mostantól az én szempontomból, mert elhoztam a Tónitól Bátor egyik fiát. Mivel Bátor vonala nem volt nálam, ezért Maglód minden szukámhoz megy (papíron).
Holnap majd csinálok róla is képet, ma már nem volt időm rá, de addig is Nagy Lajos által, nem olyan rég, készített képeit teszem fel.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://balihazikomondor.blog.hu/api/trackback/id/tr68392728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása