Utolsó kommentek

  • Susan Copp: I have Mansfield. Great grandson of Csello. In Atlantic Canada, from California. He is a beauti... (2016.05.09. 18:51) Baliházi Cselló
  • én: Szép kutya csak az a baj hogy beteg lett és ma meghalt....:( (2008.07.21. 11:17) Naphegyi Lafaty Bojtor
  • Vukics Ferenc: Tisztelettel és szeretettel várunk a Kurultajra minden ősi fajtával foglalkozó tenyésztőt! A rend... (2008.05.26. 08:03) Kurultaj
  • Maglor: www.indavideo.hu/video/Ki_a_kiraly (2008.05.23. 08:34) Kérdések
  • nagyzs: No ez igen érdekes. Még saját magamra sem emlékeztem pontosan. Akkor megkövetem magam, mégse tőlem... (2008.05.23. 06:59) Kérdések
  • Utolsó 20

Eurázsia 2008

2008.02.23. 20:52 Baliházi komondor kennel

Friss helyszíni "képriport":-) az Eurázsia kiállításról.
A feleségem küldte őket, ha hazaér lesz több is.
Moszkvában 14000 benevezett kutya.
A legjelentősebb Európai kiállítások egyike.
Ma Korózs András bírálta a komondorokat.


6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://balihazikomondor.blog.hu/api/trackback/id/tr62351794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zrínyi Kati 2008.02.23. 21:10:15


Képről nem ítélünk! De vannak szépek. Persze jó lenne életben látni őket.
Egyet ne mondjatok nekem, hoigy ezekben nincs magyar vérvonal!
Minden jót Edinek, és köszi neki a képeket!

Baliházi komondor kennel 2008.02.23. 21:14:04

Szia
nem is kell ítélkezni, arra ott a bíró.
Hanem, h érezzék, lássák, h foglalkozunk velük, támogatjuk őket, h minnél jobb kutyáik legyenek.
És, h olyan kutyáik legyenek, amilyet mi magunk is szívesen látnánk itthon.
Vannak, de legyen több. Ez a záloga annak, h ne vesszen ki a komondor.

Zrínyi Katalin 2008.02.24. 15:59:07

Zsoltikám! És látják? Tudom nem mész a topicra, de mégis csak az a nemzetközi. Igaz, majd jön mástól is anyag és felteszik.

Mnden esetre hatalmas rendezvény lehetett.

Sztetd tudunk mi egy hasonló Eu-t csinálni?
Tényleg az hol lesz?
Én nem ítélkezést írtam, hanem hogy én spec nem élnék vele, tényleg a bíró dolga. Élőben is csak azt tudnám adott egyed tetszik-e vagy nem.
De azért szeretném őket élőben látni! nagyon magyon! Mégis csak más mint képen:)))

Baliházi komondor kennel 2008.02.24. 17:23:13

Miért ne tudnánk? Mi az amit mi magarok nem tudunk?
Ja van pár dolog, mi adtuk a legtöbb Nobel díjast, de nem vagyunk képesek megoldani, h a csatorna fedelek az út síkjába legyenek. :-)
Na azért sztem, biztos jó Európa show lesz.
Azt hallottam, h már most minden szálloda le van foglalva Pesten erre az időpontra.
HAJRÁ MAGYAROK!!!

Baliházi komondor kennel 2008.02.24. 17:27:06

Ja miért ne látnák?
Most néztem meg.
Eddig 50 körüli bejelentkezést regisztrált 2 nap alatt.

Kohári Pisti 2008.02.25. 09:12:39

Szia Zsolt!
Köszönjük!
süti beállítások módosítása