Utolsó kommentek

  • Susan Copp: I have Mansfield. Great grandson of Csello. In Atlantic Canada, from California. He is a beauti... (2016.05.09. 18:51) Baliházi Cselló
  • én: Szép kutya csak az a baj hogy beteg lett és ma meghalt....:( (2008.07.21. 11:17) Naphegyi Lafaty Bojtor
  • Vukics Ferenc: Tisztelettel és szeretettel várunk a Kurultajra minden ősi fajtával foglalkozó tenyésztőt! A rend... (2008.05.26. 08:03) Kurultaj
  • Maglor: www.indavideo.hu/video/Ki_a_kiraly (2008.05.23. 08:34) Kérdések
  • nagyzs: No ez igen érdekes. Még saját magamra sem emlékeztem pontosan. Akkor megkövetem magam, mégse tőlem... (2008.05.23. 06:59) Kérdések
  • Utolsó 20

2007.07.08. 13:59 Baliházi komondor kennel

Hát most nem is tudom, hogyan írjam le.
Szinte éjjel-nappali ügyelet van a kicsik mellett és mégis megtörténik az amire már nem is számítottam, hiszen elég nagyok voltak már.
Úgy tűnt minden rendben van, felmentem ebédelni, a Csépa éppen bent feküdt az alomba.
Mikor lejöttem, kiengedtem az udvarra, majd bementem hozzájuk, hátha éhes még valamelyik. Ekkor vettem észre, hogy a kicsi furcsa pózban fekszik. Az anyja agyon nyomta.
Pedig már szinte meg se lehetett különböztetni, annyira kezdte behozni a lemaradását.
Mára ennyi.
Egyszerű ez a tenyésztés.
 
NZS

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://balihazikomondor.blog.hu/api/trackback/id/tr45114001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gubapumi 2007.07.08. 14:33:03

Nagyon sajnálom. :-(

Gönci 2007.07.11. 11:22:42

Talán most csendben kellene maradni,de bennem kérdések merülnek fel.Vajon Csépának nem-e \\\"agyon kellett nyomnia azt a kicsit\\\"?Vagy csak lassaban mozgott a többinél,nem ment arrébb időben?Vagy az anya kutya jól tudja,hogy hol is fekszik az alom bármely tagja és rá nem feküdne véletlenül sem egyiksre sem?Vagy nem-e előbb-utóbb (most úgy tűnik,hogy utóbb) a természet rendjének ,jelen esetben Csépának,az anyakutyának kell érvényesíteni azt amit az \\\"ösztön\\\" diktál?Nyílván,az anya nagyon is jól ismeri,érzi az első perctől kezdve,hogy melyik kicsije milyen kondíciójú,mennyire életképes.Nem lehet,hogy Csépa mondjuk -bocsánat a kifejezésért- tesztelte a kicsit?

Mondom,én csak kérdezek,mert soha nem ellett még kutyám,nem figyelhettem a folyamatot,nem tudom,hogyan is működik az anya-alom kapcsolat,de Te nem az elsőt kíséred végig figyelemmel.

gubapumi 2007.07.11. 13:01:54

Gönci!

Megmondom őszintén, nekem is ez volt az első gondolatom,csak nem akartam, (nem mertem)leírni.

Gönci 2007.07.12. 11:07:45

Én sem tudtam pontosan,mivel teszek jót,de csak kérdeztem,mert,ha valakitől,akkor Zsolttól szívesen venném a választ!

Egyébként tudom,hihetetlen gyötrelem az,amikor az ember próbálja menteni a menthetőt,dolgozik érte,szenved,és amikor úgy látja,talán volt értelme,akkor minden addigi befektetett energia a semmibe vész... Én is sajnálom.

Baliházi komondor kennel 2007.07.12. 14:04:03

Valami technikai ok miatt a tegnapi válaszom nem jelent meg, hanem csak vázlatba tette be a rendszer.
süti beállítások módosítása